

Onderwijs
Onderwijskundig adviseur | Graafschap College | 2023
Het schrijven van een adviesrapport over de taken en verantwoordelijkheden van de Graafschap Academie, welke o.a. voortkomen uit wet- en regelgeving en het strategisch beleid van Graafschap College. De (onderzoeks)vraag die centraal stond was: ‘Welke werkzaamheden en positie kan de Graafschap Academie uitvoeren en innemen om een faciliterende en strategische partner te zijn voor de organisatie op het gebied van leren en ontwikkelen?’.
​
Onderwijskundig adviseur | Grafisch Lyceum Utrecht via L&D Talents | 2020
Ter voorbereiding op het nieuwe schooljaar diverse teams begeleid bij het omzetten van bestaand lesmateriaal naar blended onderwijs. Daarnaast docenten geadviseerd over de mogelijkheden voor hybrideonderwijs.
​
Onderwijskundig adviseur | ROC Friese Poort | 2018
Voor het ROC Friese Poort ontwikkelde ik een inspiratiewaaier voor niveau 2 docenten. Deze inspiratiewaaier kwam tot stand door met opleidingsmanagers, docenten en studenten in gesprek te gaan over de ervaren uitdagingen rondom het lesgeven aan niveau 2 studenten. Dit leverde een inspiratiewaaier op met best practices.
Overheid
Procescoördinator | VGGM | 2023
Gedurende een reorganisatie als procescoördinator verantwoordelijk geweest voor de processen ‘Vakbekwaam Worden’, ‘Brandweerrijschool’ en ‘Backoffice' ca. 10 collega's. Hiervoor o.a. jaargesprekken gevoerd, jaarplannen, business cases en beleid herzien of geschreven. Daarnaast betrokken geweest bij de implementatie van het nieuwe leermanagementsysteem (Canvas) en de overgang naar werken in Microsoft Teams.
​
Onderwijskundig adviseur | Veiligheidsregio Gelderland-Midden via L&D Talents | 2021-2022
Als onderwijskundig adviseur en ontwikkelaar betrokken bij het project ‘Van aanbodgericht naar behoeftegericht leren’ van Brandweer Gelderland-Midden. Binnen het project geadviseerd en ondersteund bij de ontwikkeling van (leer)materialen op het gebied van vakbekwaam blijven. Denk hierbij aan instructie-, opdracht- en scenariokaarten. Daarnaast een overzicht van de bestaande leermiddelen gemaakt en de portaalpagina in het leermanagementsysteem ingericht.
​
Onderwijskundig adviseur | Rijksacademie Financiën en Economie via L&D Talents | 2020
Verantwoordelijk voor ontwerp en ontwikkeling van blended learning trajecten. Voor deze trajecten ontwikkelde ik o.a. e-learning modules (Articulate Rise), podcasts, (online) toetsen en materiaal voor een train-de-trainer.
​
Onderwijskundig projectleider | Brabant Water via L&D Talents | 2019-2020
Bij Brabant Water was ik projectleider voor het ontwerpen, ontwikkelen, implementeren en evalueren van een leertraject. Het betrof een blended leertraject waarin medewerkers vaardig moesten worden in een nieuw CRM-systeem. Het leertraject bestond uit een training, digitale werkinstructies en werkplekopdrachten. Deze leermiddelen ontwikkelde ik samen met vakinhoudelijke experts. Hierbij begeleidde ik kerngebruikers door onder andere een train-de-trainer te verzorgen.
Zakelijk
Onderwijskundig projectleider | Railcenter via L&D Talents | 2021
Als projectleider verantwoordelijk voor het beoordelen van de kwaliteit van 20 opleidingen van het team Veiligheid. Daarnaast een bijdrage geleverd aan de herziening van de huidige opleidingsstructuur.
​
Toetsdeskundige | eX:plain TH via L&D Talents | 2021
Bij eX:plain heb ik de itembank van de Buitengewoon Agent van Politie, de Alcoholwet en de Wettelijke Kaders Openbare Ruimte Specifiek geanalyseerd door het uitvoeren van een psychometrische analyse. Op basis van de bevindingen heeft er een kwaliteitsslag plaatsgevonden. Daarnaast betrokken bij het opstellen van de toetsmatrijs voor de Alcoholwet.
​
Learning & Development Consultant | L&D Talents (voorheen: TriamFloat) | 2018 - 2022
-
Verantwoordelijk voor het ontwerp, ontwikkeling en organisatie van de TriamFloat Consultant Experience (TFCE). Dit is een uniek traject waarbij pas afgestudeerde onderwijskundigen starten als consultant. Dit traject kan vergeleken worden met een traineeship.
-
Verantwoordelijk voor de organisatie (digitale werkvormen, planning en logistiek) van het digitale onderwijs congres van TriamFloat Onderwijs.
-
Initiator van optimalisatie kennisbank en (informele) kennisdeling binnen TriamFloat.
-
Verzorgen van (onderwijskundige) intervisie.
-
Lid van sollicitatie- en creatieve afscheidscommissie.
Zorg
Onderwijskundig adviseur | Franciscus Gasthuis & Vlietland via L&D Talents | 2020
Verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen en implementeren van digitale leermiddelen over de thema’s: begeleiding, coaching, toetsing en beoordeling.
Onderwijskundig adviseur | Patiëntenfederatie via L&D Talents | 2020
Het ontwerpen en ontwikkelen van een handreiking die alliantiepartners ondersteunt bij de ontwikkeling van opleidingsmateriaal. Een onderdeel van deze handreiking is een digitale toolbox met verschillende leerinterventies (blended learning) die ingezet worden. De insteek van de toolbox is dat het leerinterventies zijn die op de werkplek ingezet worden en altijd digitaal te raadplegen zijn.
​
Onderwijskundig ontwikkelaar | Dianet via L&D Talents | 2020
Verantwoordelijk voor het ontwerp en ontwikkeling van instructievideo’s voor een personeelssysteem. De instructievideo’s worden als performance support gebruikt tijdens het uitvoeren van de werkzaamheden. Deze video's zijn later ook gebruikt in het onboardingsprogramma.
​
Leerspecialist | ’s Heeren Loo via L&D Talents | 2018 - 2019
Bij ’s Heeren Loo ontwikkelde ik voor verschillende leerlijnen drie blended leertrajecten. Zo ontwierp en ontwikkelde ik in samenwerking met inhoudsexperts e-learning modules (Articulate Storyline) en trainingen. Tevens ontwikkelde ik een train-de-trainer programma, die vervolgens met de trainers werd uitgevoerd. Daarnaast heb ik diverse instructievideo’s ontwikkeld voor het LMS-systeem. Ook schreef ik werkinstructies en was ik betrokken bij het ontwerpen en ontwikkelen van het pre- en onboardingsprogramma.